State of the Blogosphere 2011

State of the Blogosphere 2011: Introduction and Methodology

http://technorati.com/social-media/article/state-of-the-blogosphere-2011-introduction/

 התייחסות למצב הבלוגוספירה לסוף 2011 מ – Technorati:

הבלוגוספירה כל הזמן משתנה.

נראה כי הבלוגרים של 2011 יותר מעדכנים את הבלוג שלהם,ומשקיעים יותר מזמנם בבלוגים.

הרוב של הבלוגרים זה אנשים שעושים את זה בשביל הכיף – 60% עושים את זה בשביל הכיף,וגם אילו שעושים לכיף-הם בבלוג שלוש שעות בשבוע.

יש גם 18% בלוגים מקצועיים,והם משתמשים בבלוגים,בשביל להרוויח כסף מזה חלקי,או שזו עבודתם הקבועה.

יש גם בלוגים של חברות – בערך 8% – או שהם עושים את זה לארגון,או לאיזה שהיא חברה.

יש גם בלוגים בשביל חברה אישית,שעושים זאת עבודתם – אולי 18%.

מי זה הבלוגרים?

הבלוגרים –  60% זה גברים,והרוב הם בגילאי 25 עד 44.

החלוקה הסטטיסטית לפי מדינות מראה כי בקליפורניה יש הכי הרבה בלוגרים – כ 15%.

רוב הבלוגרים מעדכנים את הבלוג שלהם פעמים/ שלוש בשבוע.

 

דעתי לגבי עתיד הבלוגים:

 נראה לי שהבלוגים המקצועיים השייכים למידע,טכנולוגיה ורפואה-ימשיכו לתפוס תאוצה .אך בלוגים שהתנהלו לשם שיחות עם חברים כבר פוחתו,ונראה שיופחתו עוד יותר ועד בכלל,מפני שהתפתחו ובטח יפותחו עוד אתרי רשת חברתיים,השייכים יותר לחברה כמו למשל טויטר,פייסבוק וגוגל פלוס – שנועדו יותר לשם כך.  

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על State of the Blogosphere 2011

  1. morgold הגיב:

    גם את כמונו פשוט תרגמת, הנתונים היו קצת יבשים אבל כנראה זה אופי המחקר..

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s